Nowa marka odzieży z ważnym przesłaniem

Respect, czyli szacunek, który objawia się akceptacją drugiego człowieka oraz jego zachowania. Marka Respect to ponadczasowe fasony, wysoka jakość, a przede wszystkim szczytna misja wzbudzania empatii wobec innych. W ofercie można znaleźć luźne, klasyczne ubrania w szerokiej rozmiarówce. Na odzieży znajdziemy hasła i grafiki, które mają na celu przypominać o tym, że każdy zasługuje na szacunek.

Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie. Dzięki ubraniom marka Respect dosłownie wychodzi na ulice i upowszechnia szczytną ideę szacunku dla każdego człowieka. Oprócz jakości i szerokiej rozmiarówki (tak by każdy mógł znaleźć w ofercie rozmiar dla siebie) ważna dla marki jest misja uświadamiania wzajemnego szacunku do siebie.

Respect nie ogranicza się w swych działaniach do własnej marki, ale również planuje angażować się w różne akcje, które mają na celu uświadomić odbiorców, że przemysł odzieżowy ma także wpływ na zmianę światopoglądową społeczeństwa.

Respect podejmuje inicjatywę nie tylko na polskim rynku, ale również zagranicznym

Paweł Czuk, właściciel firmy nie boi się tematów tabu, pragnie przekazać światu, że każdy zasługuje na szacunek i wolność. Marka Respect produkuje odzież w Unii Europejskiej i zapewnia o najwyższej jakości oraz gwarancji, że żaden człowiek nie ucierpi przy pracy nad kolekcją.

Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. Kolekcja jest ponadczasowa, ubrania i dodatki pasują do siebie, tworząc w ten sposób garderobę kapsułową. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie.

Najnowsze artykuły

Spódnice młodzieżowe i co jeszcze nastolatka powinna mieć w szafie?

Obecnie moda dla dorosłych i młodzieży często jest taka sama. Jednak to błąd, bo okres gimnazjum i liceum powinien charakteryzować nieco inny strój, niż...

Jak zbudować perfekcyjną biznesową garderobę i jak o nią systematycznie dbać?

Wysokiej jakości marynarki i garnitury stanowią jej podstawę, dlatego zawsze powinny być w zasięgu ręki – odświeżone i wygładzone. Jak to osiągnąć bez konieczności...

Polska na 22 miejscu w 10. Globalnym Indeksie Bezpieczeństwa Żywnościowego

Economist Impact opublikował dziesiąty coroczny Indeks Bezpieczeństwa Żywnościowego (GFSI), w którym Polska zajęła 22 pozycję. Porównując z zeszłorocznym zestawieniem oznacza to wzrost o 3...

Dlaczego warto przyjmować witaminę C jesienią?

Jest wiele objawów wskazujących na niedobór witaminy C w naszym organizmie. Są one subtelne, postępują powoli i trzeba zwracać na nie uwagę. To właśnie...

Magia świątecznych wypieków!

Na bożonarodzeniowym stole nie powinno zabraknąć tradycyjnych dań, których przepisy niosą lata historii i wspólnych wspomnień. Świeżo upieczone pierniki, słodkie miodowniki, gorąca szarlotka wypełniająca...

Zobacz także