Kobiecość ma wiele twarzy – nowa odsłona Bombshe aw21

Różnorodność i inkluzywność w modzie to hasła, które słyszymy coraz częściej. Wrocławska marka Bombshe postanowiła przejść od słów do czynów, zapraszając do nowej kampanii kobiety o różnym typie urody, budowy czy osobowości, pokazując, że kobiecość nie jedno ma imię.

Słynąca z minimalistycznego i kapsułowego podejścia do tworzonych kolekcji marka nową kampanię dedykuje swoim Klientkom. To właśnie one zainspirowały twórców Bombshe do stworzenia komunikacji wizualnej, która stawia na różnorodność i inkluzywność, jednocześnie umożliwiając fankom marki zobaczenie, że tworzone przez nią fasony i projekty wyglądają dobrze na wielu typach sylwetki.

Kult kobiecości w naturalnej odsłonie, ponadczasowych stylizacjach i prostocie

Małe czarne, mięsiste oversizowe kardigany, ołówkowe spódnice, koszule czy słynne już trencze od Bombshe stworzone są tak, by z jednej strony budować ponadczasową garderobę, z drugiej zaś dzięki swojej uniwersalności zdają się podkreślać osobowość noszących je Kobiet. Twórcy marki dopracowywali swoje projekty z myślą o tym, żeby podkreślać kobiece piękno, a nie dominować je zbyt nachalnymi projektami. Klasyczne rozwiązania pozwalają każdej kobiecie jeszcze bardziej podkreślić swoją osobowość, jednocześnie wydobywając i podkreślając indywidualne cechy takie jak kolor włosów, typ urody czy sylwetka.

„Każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób i to właśnie w różnorodności drzemie moc. Moda jest dla każdego, a kobiecość nie ma jednej definicji. Tworzymy proste, minimalistyczne rzeczy, wśród których wierzymy, że większość Kobiet może znaleźć coś dla siebie. Zależy nam, aby w naszych projektach Kobiety czuły się sobą.” mówi Katarzyna Heider-Pryjma, założycielka marki. W parze z jej słowami zdają się iść najnowsze zdjęcia stworzone dla Bombshe. Występujące na nich kobiety pokazują pełen wachlarz emocji, niezależnie od wybranych stylizacji – które niczym dobra rama jedynie podkreślają i wydobywają piękno obrazu. Ich mimika i pozy mówią jasno, że czują się dobrze we własnym ciele i są uosobieniem tego, co z łatwością można określić afirmacją kobiecości.

 „O takiej sesji myśleliśmy już od dłuższego czasu i w końcu udało się ziścić ten pomysł. Zależało nam, aby pokazać, że typ urody, kolor włosów, rozmiar jaki nosimy nie definiują piękna jakie każda z nas nosi w sobie.” Dodaje Heider-Pryjma, podkreślając, że największą inspiracją dla marki są jej Klientki.

Nowa kampania Bombshe zadebiutuje na rynku w listopadzie 2021. Wszystkie produkty marki Bombshe są zaprojektowane z myślą o trwałości. Produkty z nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2021 są podzielone na dropy. Każdy jest komunikowany na Instagramie firmy i ma premierę w piątki na stronie bombshe.com. Sample z kolekcji dostępne są w showroomie agencji Rebell Concept przy ul. Mokotowskiej 43/206 w Warszawie.

Najnowsze artykuły

Spódnice młodzieżowe i co jeszcze nastolatka powinna mieć w szafie?

Obecnie moda dla dorosłych i młodzieży często jest taka sama. Jednak to błąd, bo okres gimnazjum i liceum powinien charakteryzować nieco inny strój, niż...

Jak zbudować perfekcyjną biznesową garderobę i jak o nią systematycznie dbać?

Wysokiej jakości marynarki i garnitury stanowią jej podstawę, dlatego zawsze powinny być w zasięgu ręki – odświeżone i wygładzone. Jak to osiągnąć bez konieczności...

Polska na 22 miejscu w 10. Globalnym Indeksie Bezpieczeństwa Żywnościowego

Economist Impact opublikował dziesiąty coroczny Indeks Bezpieczeństwa Żywnościowego (GFSI), w którym Polska zajęła 22 pozycję. Porównując z zeszłorocznym zestawieniem oznacza to wzrost o 3...

Dlaczego warto przyjmować witaminę C jesienią?

Jest wiele objawów wskazujących na niedobór witaminy C w naszym organizmie. Są one subtelne, postępują powoli i trzeba zwracać na nie uwagę. To właśnie...

Magia świątecznych wypieków!

Na bożonarodzeniowym stole nie powinno zabraknąć tradycyjnych dań, których przepisy niosą lata historii i wspólnych wspomnień. Świeżo upieczone pierniki, słodkie miodowniki, gorąca szarlotka wypełniająca...

Zobacz także