Kobiecość ma wiele twarzy – nowa odsłona Bombshe aw21

Różnorodność i inkluzywność w modzie to hasła, które słyszymy coraz częściej. Wrocławska marka Bombshe postanowiła przejść od słów do czynów, zapraszając do nowej kampanii kobiety o różnym typie urody, budowy czy osobowości, pokazując, że kobiecość nie jedno ma imię.

Słynąca z minimalistycznego i kapsułowego podejścia do tworzonych kolekcji marka nową kampanię dedykuje swoim Klientkom. To właśnie one zainspirowały twórców Bombshe do stworzenia komunikacji wizualnej, która stawia na różnorodność i inkluzywność, jednocześnie umożliwiając fankom marki zobaczenie, że tworzone przez nią fasony i projekty wyglądają dobrze na wielu typach sylwetki.

Kult kobiecości w naturalnej odsłonie, ponadczasowych stylizacjach i prostocie

Małe czarne, mięsiste oversizowe kardigany, ołówkowe spódnice, koszule czy słynne już trencze od Bombshe stworzone są tak, by z jednej strony budować ponadczasową garderobę, z drugiej zaś dzięki swojej uniwersalności zdają się podkreślać osobowość noszących je Kobiet. Twórcy marki dopracowywali swoje projekty z myślą o tym, żeby podkreślać kobiece piękno, a nie dominować je zbyt nachalnymi projektami. Klasyczne rozwiązania pozwalają każdej kobiecie jeszcze bardziej podkreślić swoją osobowość, jednocześnie wydobywając i podkreślając indywidualne cechy takie jak kolor włosów, typ urody czy sylwetka.

„Każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób i to właśnie w różnorodności drzemie moc. Moda jest dla każdego, a kobiecość nie ma jednej definicji. Tworzymy proste, minimalistyczne rzeczy, wśród których wierzymy, że większość Kobiet może znaleźć coś dla siebie. Zależy nam, aby w naszych projektach Kobiety czuły się sobą.” mówi Katarzyna Heider-Pryjma, założycielka marki. W parze z jej słowami zdają się iść najnowsze zdjęcia stworzone dla Bombshe. Występujące na nich kobiety pokazują pełen wachlarz emocji, niezależnie od wybranych stylizacji – które niczym dobra rama jedynie podkreślają i wydobywają piękno obrazu. Ich mimika i pozy mówią jasno, że czują się dobrze we własnym ciele i są uosobieniem tego, co z łatwością można określić afirmacją kobiecości.

 „O takiej sesji myśleliśmy już od dłuższego czasu i w końcu udało się ziścić ten pomysł. Zależało nam, aby pokazać, że typ urody, kolor włosów, rozmiar jaki nosimy nie definiują piękna jakie każda z nas nosi w sobie.” Dodaje Heider-Pryjma, podkreślając, że największą inspiracją dla marki są jej Klientki.

Nowa kampania Bombshe zadebiutuje na rynku w listopadzie 2021. Wszystkie produkty marki Bombshe są zaprojektowane z myślą o trwałości. Produkty z nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2021 są podzielone na dropy. Każdy jest komunikowany na Instagramie firmy i ma premierę w piątki na stronie bombshe.com. Sample z kolekcji dostępne są w showroomie agencji Rebell Concept przy ul. Mokotowskiej 43/206 w Warszawie.

Najnowsze artykuły

Biustonosz push-up – kiedy się sprawdzi i jak go dobrać?

Nie da się ukryć, że kobiece piersi powinny być powodem do dumy, a często staje się wręcz odwrotnie. Okazuje się, że panie niekiedy tracą...

Koła do jogi – nie tylko dla miłośników asan

Joga uczy równowagi w życiu oraz połączenia umysłu z ciałem, jest coraz bardziej popularna, a wiele badań naukowych mówi o jej pozytywnych korzyściach. Jest...

Jak wybrać najlepszy lakier do włosów?

Każdy z nas- zarówno panie jak i panowie- w obecnych czasach niezwykle dokładnie i starannie dba o swoje kosmyki. Szczególne znaczenie ma to w...

Spodnie dżinsowe w wielu odsłonach – pomysły na stylizacje

Spodnie dżinsowe cieszą się popularnością już od stu lat i wygląda na to, że dzięki swojej prostocie i uniwersalności, będą w trendach w wielu...

Dlaczego warto cały czas szkolić się w zawodzie fryzjera?

Istnieją zawody, w których niewiele się zmienia przez lata. Osoba wykonująca taką pracę nie musi się doszkalać i poszukiwać nowych rozwiązań. Nie dotyczy to...

Zobacz także