kurtki reklamowe

Jakie zalety mają kurtki reklamowe?

Zakup nowego ubrania dla pracowników nie zawsze jest łatwy. Wszystko sprowadza się do tego, co tak naprawdę chcemy kupić i w co chcemy zainwestować. Dobrym pomysłem jest zamówienie takich ubrań, które będą w jakiś sposób podkreślać firmę. Najlepsze są więc kurtki reklamowe, czyli takie które posiadają z przodu lub na plecach nadruk, np. z logiem lub/i nazwą przedsiębiorstwa. Możemy zakupić je na przykład jako wersje BHP, czyli posiadające odblaski, przeznaczone do stosowania np. na hali produkcyjnej albo magazynowej.

Przedstawianie wizerunku firmy

Najważniejszą zaletą kurtek reklamowych jest prezentowanie wizerunku przedsiębiorstwa przez cały czas. Nierzadko bowiem pracownik zabiera swoje ubrania także do domu, bywa że chodzi w nich również po godzinach pracy. W ten sposób daje informację otoczeniu gdzie pracuje i że nie wstydzi się swojego miejsca zatrudnienia. Ma to duże znaczenie, jeżeli zatrudniamy wielu pracowników i zależy nam na jak najlepszej opinii na temat firmy w okolicy. Kurtki reklamowe wcale nie muszą być też tanie i przeznaczone jedynie do używania w godzinach pracy, możliwe jest ich produkowanie w taki sposób, by były trwałe i nadawały się do zakładania nawet na oficjalne spotkania biznesowe. Wszystko zależy od tego jak dużo firma jest w stanie wyłożyć pieniędzy na promocję, a także na odpowiednie wyposażenie swoich pracowników.

Niższa cena niż za markowe ubrania

Kurtki reklamowe wcale nie muszą ograniczać się tylko do stosowania ich w pracy. Możliwe jest także użycie tego typu ubrań w zupełnie innych miejscach, na przykład przeznaczenie do sprzedaży w zwyczajnych sklepach. Ważne by były to dobrej jakości ubrania, które ludzie będą chętnie kupować, natomiast cena może być sporo niższa, niż podobnych kurtek. Wszystko sprowadza się do tego, że na kurtce znajduje się nadruk reklamowy. Osoba która zakupi taką odzież i będzie w niej chodzić, będzie automatycznie stanowić reklamę naszej firmy. Właśnie z tego powodu często w sklepach można zauważyć całe półki kurtek reklamowych, które posiadają różnego rodzaju loga przedsiębiorstw. Tyczy się to z resztą nie tylko tych rodzajów ubioru, ale również t-shirtów, koszul i tym podobnych.

Jak można zauważyć, odzież reklamowa ma bardzo szerokie zastosowanie. Umożliwia promocję firm lub instytucji, zarówno poprzez pracowników noszących ubrania reklamowe, jak również przez inne osoby. Przedsiębiorstwa mogą same zapewniać kadrze tego typu kurtki, jak również oferować je do sprzedaży w sklepach odzieżowych, po atrakcyjnych cenach.